Doručení po České republice Zásilkovna — výdejní místo 69 Kč Zásilkovna — na adresu 99 Kč Doprava od 1000 Kč zdarma Dobírka 25 Kč Platba online zdarma Platba převodem zdarma

Reklamační řád

Postup při reklamaci zboží.

1. Reklamaci s popisem a fotografiemi zašlete neprodleně (max. do tří pracovních dnů) na adresu reklamace@artpuzzle.cz
2. Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží.
3. Zboží řádně zabalte do kartonové krabice.
4. Zabalte vyplněný formulář pro vrácení zboží do krabice.
5. Zašlete zboží Českou poštou / případně jinou doručovací službou:
  • Příjemce:   STEEL FISH s.r.o.
  • Na adresu: Na Růžovém poli 2537, Kladno, 27201
    

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

I.  Úvodní ustanovení

 

1.  Tento reklamační řád je vystaven společností STEEL FISH s.r.o., se sídlem Seifertova 545/44, 13000 Praha, Česká republika,, IČO: 24847534, DIČ: CZ24847534, email: reklamace@artpuzzle.cztel: +420 774 320 207  (dále jen „Prodávající“).

2.  Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího, což zákazník musí doložit řádně vyplněným dokladem o koupi nebo jeho číslem. Reklamaci zboží může uplatnit pouze proti prodávajícímu.

 

II.  Rozsah práv z vadného plnění

 

1. Práva a povinnosti Prodávajícího a zákazníka ohledně záruky Prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva zákazníka z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).

2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:

 a. má zboží vlastnosti, které si Prodávající a zákazník ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

 b. se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

 c. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a

 d. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

3. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

4. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 2.2 výše, může zákazník požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může zákazník požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady.

5. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má zákazník i právo od kupní smlouvy odstoupit.

6. Neodstoupí-li zákazník od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy zákazníkovi působilo značné obtíže.

7. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.

8. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (s výjimkou uvedenou v čl. 2.7 níže). To neplatí:

 a. u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

 b. na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nebo

 c. vyplývá-li to z povahy věci.

9. Zákazník sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li zákazník své právo včas, má práva podle čl. 2.10 až 2.11.

10. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

11. Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady.

 

III.  Podmínky a způsob uplatnění reklamace

 

1. Zákazník uplatňuje reklamaci osobně, poštou na adrese Na Růžovém poli 2537, Kladno, 27201, nebo emailem reklamace@artpuzzle.cz

Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nákupním dokladem a přiložení vyplněného reklamačního protokolu, který je ke stažení zde.

2. Zákazník je povinen informovat prodávajícího na email reklamace@artpuzzle.cz , ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá.

3. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.

4. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (zejména vyhláška č. 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

5. Prodávající je povinen zákazníkovi napsat o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

6. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

7. Zákazník je povinen upozornit přepravní společnost při převzetí zásilky, že je poškozen obal zásilky a zásilku převzít tzv. s výhradou. Pokud je obsah zásilky poškozen, je zákazník povinen nejpozději do 48 hodin kontaktovat přepravní společnost a žádat zahájení reklamačního řízení. Pokud bude zákazník uplatňovat reklamaci poškozené zásilky u prodávajícího, bude tato reklamace odmítnuta.

 

IV.  Závěrečná ustanovení

 

1. Reklamační řád byl vypracován ve smyslu občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

2. Reklamace se vyřizují v souladu s tímto reklamačním řádem, občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími příslušnými právními předpisy.

3. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne <doplňte>.